fbpx
Wiadomości

PGK Saniko od 24 marca zawiesza wtorkowe dyżury BOK.

Zarząd PGK „Saniko „ Sp. z o.o. informuje, że od najbliższego wtorku tj. 24 marca do odwołania, spółka nie będzie prowadziła wydłużonych wtorkowych dyżurów Biura Obsługi Klienta.

Spółka stosując się do zaleceń władz centralnych, w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientami,Biuro Obsługi Klienta oraz kasa przedsiębiorstwa czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00- 12.00. Ponadto, w celu ograniczenia do minimum niebezpieczeństwa rozprzestrzeniania się wirusa, klienci obsługiwani są pojedynczo.Worki na odpady wydawane będą mieszkańcom w godzinach pracy BOK.

Przypominamy, że Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych jest nieczynny do odwołania!!!

PGK „Saniko” Sp. z o.o. zaleca dokonywanie wpłat za rachunki drogą elektroniczną, a także – o ile to możliwe – załatwianie wszelkich spraw związanych z realizacją usług, drogą elektroniczną lub telefonicznie. W tym celu uruchomiona została dodatkowa linia telefoniczna o numerze 54 412-38-89.Działać będą dotychczasowe nr tel. 54 412 38 77, 78 i 79. Na bieżąco monitorowana będzie skrzynka elektroniczna saniko@saniko.com.pl

Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi na celu, jeszcze bardziej usprawnić możliwość obsługi klientów przez PGK Saniko drogą elektroniczną. O szczegółach będziemy informować w kolejnych komunikatach.

Polecamy

Miejsce konstruktywnej dyskusji