fbpx
Wiadomości

Oto propozycje „Lokalnego produktu”

Komisja konkursowa oceniła trzy zgłoszone propozycje i zakwalifikowała je do dalszego etapu jakim będzie głosowanie online w dniach od 3.11 do 17.11.2021 r.

A już od dziś, tj. od 14 października do 2 listopada 2021 r. przedsiębiorcy ubiegający się o tytuł „Lokalny Produkt” oraz nagrodę finansową w wysokości 29 500 zł mają czas na przygotowanie i zaprezentowanie mieszkańcom swoich propozycji oraz prototypów.

O tytuł „Lokalnego produktu” ubiegają się:

Kawa po kujawsku „Bohma”

– propozycja Restauracji „Dziedziniec” mieszczącej się przy Placu Wolności 20. Jest to propozycja niepowtarzalnej okazji przeniesienia się w czasie do dawnego Włocławka pachnącego kawą zbożową, gdyż proponowana kawa stanowić będzie autorską mieszankę kawy zbożowej oraz Robusty i Arabiki. Klienci restauracji będą mogli raczyć się napojem w wersji mlecznej, kofeinowej oraz bezkofeinowej podawanej w tradycyjnej fajansowej filiżance.

Poduszka Fajansowa

– propozycja firmy Arwena z ul. 3 Maja 9 znanej mieszkańcom pod szyldem „Jelonek Decor”. Wg zgłaszającego propozycja produkcji „fajansowej poduszki” jest swoistym sposobem na połączenie nowoczesnego produktu z włocławską lokalną tożsamością – grafiką fajansowej róży. Poduszka planowo zostanie wykonana z wysokogatunkowego velvetu na zasadzie nadruku na materiale oraz haftu – mającego na celu zaznaczenie i uwypuklenie poszczególnych płatków kwiatu róży fajansowej. Zgłaszający deklaruje możliwość produkcji pod indywidualne zamówienia – z naniesieniem dodatkowego haftu z nazwą, logiem firmy  czy też imieniem. Wymiary proponowanego produktu to ok 40×40 cm.

Trójkątna zakładka

– propozycja firmy Tymomania z ul. 3 Maja 9. Zgodnie z zapisami zgłoszenia do konkursu deklarowana propozycja ułatwiać ma częste sięganie po książkę, która odkładana będzie na ozdobiony zgodnie z życzeniem klienta specyficzny wykonany z drewna sosnowego trójkąt. Zgłaszający proponuje wykonanie malunku bądź laserowego graweru napisu „Włocławek”, grafiki kojarzącej się z miejskimi zabytkami i charakterystycznymi miejscami jak np. katedra włocławska, most im. E. śmigłego Rydza lub fajansowymi kwiatami.

Przypomnijmy: celem konkursu jest wyłonienie produktu najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, a jednocześnie związanego z tradycją i kulturą Włocławka oraz Śródmieścia.

Wymogiem koniecznym zgłoszenia się w tej edycji konkursu było spełnienie warunku, by zaproponowany w konkursie produkt lub usługa były nowe, tj. wymyślone przez przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji. Uczestnikami konkursu mogą być tylko przedsiębiorcy, którzy posiadają tytuł prawny do lokalu położonego w obszarze rewitalizacji miasta Włocławek i prowadzą tam działalność gospodarczą.

3 listopada 2021 r. ruszy głosowanie online. Na wyłonienie zwycięzcy internauci będą mieli czas do 17 listopada 2021 r. – będzie to ostatni dzień głosowania.

Zwycięzcę konkursu poznamy do 1 grudnia 2021 roku.

Miasto przewidziało 3 edycje Konkursu na „Lokalny produkt”. Konkurs realizowany jest w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018 – 2028.

Zdjęcie Śródmieścia zrobione przez Wojciecha Balczewskiego/Urząd Miasta Włocławek

Polecamy

Miejsce konstruktywnej dyskusji